What is this blog about?

This blog is my escape from a boring everyday reality into a wonderfully colourful and fabulous world of vitrail glass.
It's all about my biggest passion - glass painting, which I started in 2008.
Here you will find all my painted glass works - Click
Please, feel free to leave a comment. Thanks :)

Moje malowane prace w całości - TU

Tuesday 5 June 2012

Wazoniki z listkami

Bardzo twórcze były moje ostatnie dni. W końcu odkopałam swoje farbki, wyciągnęłam szkło i zabrałam się do festynowej sprzedaży. Pracę zgłaszam do galerii hand-made na Twórczy Weekend (42) Wstąpcie i zobaczcie co takiego ładnego stworzyły inne dziewczyny.
Dziś w pierwszym "wrzucie" pokazuję "tubiaste" bliźniacze wazoniki. Tym razem miałam ochotę na powrót do typowego koloru witrażów - czarnego i na coś w ciepłych barwach. Motyw prosty, tworzony z wolnej ręki :) Dzięki oplecionemu motywowi dosyć przecietne wrzecionowate wazoniki stały się nieco bardziej atrakcyjne :))))




Dziękuję wszystkim pozostawiającym komentarze :-*

21 comments:

  1. pięknie to wyszło:)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ulcia, dziękuję, również za odwiedziny :-*

      Delete
  3. przesliczne;zawsze chyle czola przed ludzmi ktorzy umieja cos narysowac;osobiscie nawet kreski nie umiem prosto namazgrac

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) maluję już od jakiegoś czasu, trochę mam praktyki :)tylko chciałabym miec wiecej czasu nad siedzeniem i ozdabianiem szkła :)

      Delete
  4. piekny freehand
    kolorki juz jesienne

    ReplyDelete
    Replies
    1. kocham jesienne barwy wiec one u mnie zawsze na czasie :)

      Delete
  5. Na zdjęciu twojego warsztatu pracy to właśnie one przyciągnęły mój wzrok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to własnie one były skonczone jako pierwsze :)

      Delete
  6. Mnie też od razu rzuciły się w oczy. Podobają mi się Twoje wazoniki ... chyba sobie jedną flaszkę podobnie ozdobię (tylko, że ja mam ponad 5 lat stare farby ... e tam, spróbuję:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. fantastyczne są te wazony! czy przypadkiem nie masz jakiejś dobrej ściągi jakich farbek powinien użyć amator który tworzy swoje pierwsze dzieła? :D

      Delete
    2. Damka, mozesz spróbować ze swoimi farbkami, czemu nie, bede czekac na efekty :) otworz farbki i zobacz czy przetrwały i nie zaschły bo to czesty problem farbek które sie najpierw uzywa a potem odkłada na dłuższy czas.

      Delete
    3. Zosiurkowamuma, polecam farbki witrażowe od Bourgeois Le Franc, albo Marabu glass art (małe słoiczki, dobre na wypróbowanie) ewentualnie Pebeo Vitrail. bardziej niz wypróbowywanie farbek poleciłabym ćwiczenie estetycznego wyciskania konturówki. drukujesz sobie jakies proste kształty, podkładasz wydruk pod jakąs twarda folię / folie z rzutnika lub kawałek szkła lub bardzo przezroczysty plastik i cwiczysz ładne linie na płaskiej powierzchni. potem mozna popróbować na kulistych powierzchniach, np słoików. reszta to juz praktyka i troche doswiadczenia :)

      Delete
    4. tak, jak grzebałam po necie to właśnie tak mi się wydawało że z tą konturówką jest najtrudniej :) trzeba ćwiczyć;
      dzięki za poradę odnośnie farbek :)
      jeśli się zabiorę za malowanie i wyjdzie znośnie to się pochwalę - a jeśli będzie jakiś szkaradek to nawet się nie przyznam do próby :D

      Delete
    5. oj tam, nawet jak wyjdzie katastrofa to pochwalić się nią mozesz w TW bo to tez cos twórczego a przeciez wiadomo, ze nikt na samym poczatku wspaniałych dzieł nie tworzy. dasz fotkę, obejrzymy i wyciagniemy z tego odpowiednie wnioski :) a przy okazji coś nowego sie mozesz dowiedzieć :)

      Delete
  7. też kiedyś malowałam na szkle, strasznie fajne zajęcie... pięknie Ci wyszły te wazoniki, aż mam ochotę powyciągać z szafy farbki i coś namalować, tylko czasu brak... pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. śliczny wzorek :) Niezwykle nastrojowo wyszły te wazoniki :)

    ReplyDelete
  9. Cudne te Twoje wazoniki - znów mam powód, żeby Cie podziwiać, bo ja nie umiem rysować więc ta technika jest zupełnie poza moim zasięgiem.

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)