What is this blog about?

This blog is my escape from a boring everyday reality into a wonderfully colourful and fabulous world of vitrail glass.
It's all about my biggest passion - glass painting, which I started in 2008.
Here you will find all my painted glass works - Click
Please, feel free to leave a comment. Thanks :)

Moje malowane prace w całości - TU

Monday 29 October 2012

Wazon z torebką

Jakiś czas temu, dosyć niedawno koleżanka z pracy poprosiła mnie o namalowanie wazonu dla jej przyjaciołki. Miał on być prezentem urodzinowym. Jak to bywa w zleceniach, wychodzę na przeciw klienteli  - pozwoliłam jej osobiście dobrać kolory i motywy. Wszystko zostało wybrane przez koleżankę, moja ręka zaś była tylko narzędziem pracy. Na wazonie miała pojawić się damska torebka z imieniem solenizantki oraz pare kwiatków. Wszystko malowane w fioletach i różach - tak jak lubia kobiety ;)
Oto co powstało:


 Kwiatki to mix kolorów fioletu i różu, ożywionych zółcią i pomarańczem :)



Torebkę celowo pomalowałam pół-transparentną farbką perłową Pebeo, zaś serduszka typowo przezroczystą farbką witrażową, dla kontrastu :) Do tego na koniec dodałam konturówka imię właścicielki wazonu :)


Z tego co wiem, wazon spodobał się i właścicielce i koleżance :)

Zapraszam na zabawę w linkowanie prac hand-made: Twórczy Weekend 61. Linkowanie do czwartku :)

14 comments:

  1. Torebka na wazonie... odważny pomysł, chyba że będzie na drobiazgi wysypane z torebki hi hi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asia trafne spostrzeżenie,najpierw zdziwiłam się,że pomysł na wazon był taki trochę "dziwny",ale biorąc pod uwagę Twoją interpretację-myślę, że był nie głupi :)

      Delete
    2. powiem wam, ze i ja sama torebki na wazonie raczej bym nie malowała, bo jakoś mi się nie widzi ten przedmiot no ale podobno pani dla której ten wazon był, bardzo lubi torebki i stad ten wybór obrazka
      dla mnie to zawsze jakies wyzwanie, cos nowego, coś innego... wiec ostatecznie przy zamowieniach nie przeszkadza mi trafność-nietrafność design'u :) ostatecznie klient nasz pan :)

      Delete
  2. Zdolna z Ciebie Kobietka :) śliczny jest

    ReplyDelete
  3. W pierwszym momencie myslalam, ze torebka jest wlozona do wazonu :-)

    Kwiatki sa ladne... Torebka? Tak, jak mowisz. Klient nasz pan.

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się wykonanie, a projekt? - no cóż "o gustach się nie dyskutuje"...

    ReplyDelete
  5. pięknie to zrobiłaś. mimo wszystko ta torebka mi się podoba:)

    ReplyDelete
  6. Nic dziwnego, że się spodobał bo ślicznie wyszedł. Użyłaś bardzo ładnego odcienia fioletu.

    ReplyDelete
  7. Kwiatki rewelacja, torebka... nie mój klimat, ale w moim klimacie na 1000% jest ten śliczny fiolet :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajnie to wszyszlo
    nasze gusta a gusta zamawiajacych nie zawsze ida w parze ale czasem wychodzi cos fajnego :D

    kolorki super
    ach necisz tymi witrazami, chyba w koncu tez cos popelnie

    ReplyDelete
  9. Pozwoliłam sobie wyróżnić ten blog jako Liebster Blog ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na swiatzmojejglowy.blox.pl :)

    ReplyDelete
  10. Rany, od wieków Cię nie odwiedzałam.
    Chociaż widzę, że masz sporą blogową przerwę, szkoda :(

    ReplyDelete
  11. Nie przejrzałam jeszcze całego twojego bloga a już jestem zachwycona :))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  12. Fantastyczny :) rewelacyjnie to zrobiłaś :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)