What is this blog about?

This blog is my escape from a boring everyday reality into a wonderfully colourful and fabulous world of vitrail glass.
It's all about my biggest passion - glass painting, which I started in 2008.
Here you will find all my painted glass works - Click
Please, feel free to leave a comment. Thanks :)

Moje malowane prace w całości - TU

Sunday 15 November 2009

Karteczki - mix / Assorted cards

No i powstały 4 kolejne karteczki, w ramach wymiany z jedną z moich znajomych bloggerek Valfreyi :) Jedna witrażykowa w klimacie Native American, jedna celtycka urodzinowa, oraz 2 świąteczne z witrażykami wedle życzenia Valfreyi. Karteczki sa nieco eksperymentalne ale liczę na to, że przypadną do gustu przyszłej właścicielce :) Do zrobienia karteczek zastosowałam miedzy innymi cieniowanie tuszem i kredą, metaliczne twinkling h2o, stempelki, mika pigment, naklejki typu outline stickers, pierwsze nieśmiałe próby włączenia wycinanek z matryc spellbinders oraz farbki do szkła.

I have made another four hand-made and hand-painted cards :) this time they are assorted - one Native American, one Celtic, and two christmassy ones. They are a gift swap with Valfreya and I do hope she likes them ;) this time I experimented abit with inking the edges and applied some shading chalks and twinkling h2os as well as golden outline stickers, stamped and then mica pigmented images and spellbinders die cut-outs. For the stained-glass pictures I used acetate, solvent-based glass paints and an outliner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 comments:

  1. Ojej :) Super ;) A tą celtycką to chyba jednak SOBIE wyślę na urodziny :)

    ReplyDelete
  2. Nie mam pojęcia o czym piszesz na temat technik, których użyłaś, ale efekt jest piorunujący (:

    ReplyDelete
  3. celtycki motyl wyszedl superasny

    ReplyDelete
  4. Zgadzam sie z przedmówca.
    Kartka z motylem jest w tym zestawieniu definitywnym favorytem. Nibywała i wrecz zniewalajaca oko. Wielkie brawa!

    ReplyDelete
  5. Fajne, fajne...Jestem fanką Twoich autorskich karteczek! :) Pierwsza, "piórzasta" kojarzy mi się rybką rafową, taką właśnie... Ech natura, cuda , cudeńka bywają...

    ReplyDelete
  6. Te Twoje witrażowe kartki są niesamowite!
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    ReplyDelete
  7. wow wszystkie sa przepiekne!!!! Normalnie mnie powalaja twoje karteczki!!!! :*

    ReplyDelete
  8. Misterna, przepiękna robota! Jestem zszokowana Twoim wysokim poziomem :)

    ReplyDelete
  9. Dziękuję. takie szokowanie jest naprawdę miłe :P

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)