What is this blog about?

This blog is my escape from a boring everyday reality into a wonderfully colourful and fabulous world of vitrail glass.
It's all about my biggest passion - glass painting, which I started in 2008.
Here you will find all my painted glass works - Click
Please, feel free to leave a comment. Thanks :)

Moje malowane prace w całości - TU

Sunday 5 February 2012

Wymiankowe lampioniki

Sorry, wciąż jeszcze pokazuję zaległości świąteczne. Tym razem dwa lampioniki tealight'owe, które poleciały na wymiankę z Eweliną :) Mam nadzieję, że spełniły swoje zadanie - stworzyły relaksujący świąteczny nastrój. 



A tak wyglądają poszczególne motywy :)

Lampioniki oczywiście publikuję poraz pierwszy i zgłaszam na Twórczy Weekend (26). Zapraszam wszystkie Twórcze Dusze :)

6 comments:

  1. Świetne lampioniki, wprowadzają w świąteczny nastrój :)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne,zwłaszcza ten z bałwankiem

    ReplyDelete
  3. piękne są - bardzo podoba mi się ten z bałwankiem :)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładnie prezentują się Twoje lampioniki :) jak zwykle zresztą :) ciekawi mnie tylko co Ty robisz z taaaaką ilością lampioników? chyba obdarowujesz wszystkich znajomych? :)

    ReplyDelete
  5. Przy takich lampionikach to tylko się relaksować! Śliczny bałwanek i jeszcze ten gil...(dobrze myślę, że to gil?)

    ReplyDelete
  6. Dawno mnie tu nie było. Oczywiście stworzyłaś cudeńka. Chciałabym też takie piękności zrobić. Zapraszam do siebie, wróciłam po długiej nieobecności z nowościami :) http://swiatnaszkle.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)