What is this blog about?

This blog is my escape from a boring everyday reality into a wonderfully colourful and fabulous world of vitrail glass.
It's all about my biggest passion - glass painting, which I started in 2008.
Here you will find all my painted glass works - Click
Please, feel free to leave a comment. Thanks :)

Moje malowane prace w całości - TU

Sunday 13 December 2009

Szkatułka dla Medrca ze Wschodu ;-)

Na potrzeby szkolne wykonałam "szkatułkę" na mirrę dla jednego z Medrców ze Wschodu z plastikowego słoika po lizakach ;-P Szkatułka bedzie rekwizytem w szkolnym przedstawieniu świątecznym, które odbedzie się w nastepnym tygodniu. Nie jest to co prawda wielkie dzieło sztuki  :) gdyż miałam do wykorzystania zaledwie resztki zółtej i pomarańczej farbki oraz outlinera, no ale jakoś poszło z tym wyciskaniem resztek konturówki :D Pojemnik oczywiście nie mogł byc szklany i szukaliśmy zastępczego ze względu na brytyjskie Health and Safety regulations. No tak, nic dziwnego, rzecz jasna!

Do pomalowania pojemnika użyłam farbek witrażowych żółtej i pomaranczowej Marabu Glass Art i Pebeo Vitrail, konturówkę Pebeo w kolorze Vermeil Gold, oraz szklane kamyczki - glass nuggets.


 
 
 
 
 
 A tu moje postępy w szydełkowaniu :) powstały dwa nowe, mniejsze i bardziej ścisłe kwiatuszki. Slowly, slowly, getting there, jak mawia mój T.


14 comments:

  1. Pikna mirra:D Qrczę co to już nie wymyślisz no:D

    A i kwiatuszki jakie śliczne:) Szalejesz szalejesz:D

    ReplyDelete
  2. Titanio miałaś piekny pomysł na wykonanie tego pudełeczka, jest bardzo orientalne , typowo dla Mędrca ze Wschodu ;)

    ReplyDelete
  3. Pudełko dla Mędrca i wygląd ma jak prosto ze skarbca.

    ReplyDelete
  4. Wyszło naprawdę ładne i takie zdobne :)
    Podziwiam wszystkie prezenty, które dostałaś i zrobiłaś. W tym roku Mikołaj zaszalał :D:D:D

    ReplyDelete
  5. Pudełko dla Mędrca cudowne ... śliczne kwiatuszki nadłubałaś ... no i te wszystkie prezenty!!!

    ReplyDelete
  6. Dziękuje wszystkim za miłe słowa :-* :)

    ReplyDelete
  7. piekne pudeleczko jestem pelna podziwu

    ciezko pracowalas na wszystkie prezenty :) MIkolaj wszystko widzi :D

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł na pojemniczek, wykonanie bardzo ładne:) Natomiast postęp szydełkowy coraz lepszy, sama bym chciała choć takie kwiatki potrafić zrobić.

    ReplyDelete
  9. Ta Twoja szkoła byłaby niczym bez Ciebie :) Ile Ty dla nich dobrego zrobiłaś....

    ReplyDelete
  10. Bo dzięki :)

    Shiral, miło, że wpadłaś, a kwiatków nauczyć sie możesz bardzo szybko, wystarczy, że sięgniesz po podstawy szydełka w necie oraz zamieszczane na blogach tutoriale (linki znajdziesz u mnie na blogu, w "szufladkach" niżej, po prawej stronie :)

    Valfreya, no ja nie wiem co oni by beze mnie zrobili ha ha! :P ja im tak ciągle tą szkołę sztuką dekoruję :P

    ReplyDelete
  11. O nie, widzę, że nie ma mojego komentarza... Nie pamiętam, czy to było wczoraj, czy przedwczoraj, w każdym razie na pewno go napisałam i wysłałam w internetową czeluść... Ostatnio coś mi internet nawalał, więc to może jego wina.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  12. Taito, nic do mnie nie doszło :( żadne powiadomienie na maila o wpisanym komentarzu, albo to kolejna czkawka bloggera albo necik Ci szwankuje ;P

    ReplyDelete
  13. Odmalowałaś ten pojemniczek, że wyszła szkatułka pierwszaklasa :-)

    ReplyDelete
  14. Pudełeczko cudne, kaboszony super zastosowane (a na co je przyklejasz?).
    Ja też kwiatkuję szydełkowo :)
    Aha - jajka wielkanocne u mnie są drewniane, farbowane barwnikami do jaj w podwojonej ilości - 2 barwniki na pół kubeczka + ocet. Kolory wychodzą intensywne :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)